Aselyyaade Bebekleriniz kaç saatte kaç cc içiyor ek gıda 1 ya da 2 kaşık yutuyodur anca bu arada. Benim ki 3 saatte 70-80 en fazla 100 içiyor sonra biberonu diliyle ittiriyor ama ilk verdiğimde hevesli bi şekilde içiyo acaba doyduğu için mi bana çok az geliyor
Buse_efe Aselyyaade bu durum bebekten bebeğe değişir hatta mama markasına göre bile değişir kimi mama tok tutuyor kimi bebek az kimisi çok içiyor benim bebeğim 2. Ayda mamaya başladık 120cc ile başladım şuan 4 ay 11 günlük halen daha 120cc içiyor burdaki kimisi 120 çok yazmış kimsii az 180 içmesi lazım yazmıştı 2 saate bir acıkıyor 120cc içiyor
Helinnn_ Aselyyaade aynı durumdayız benim bebeğim de diliyle ittiriyor ilk başta hevesli başlıyor ama mamanın hepsini içmiyor şu an 5 ay 21 günlük doktorumuza sorduğumda bu durumun normal olduğunu büyüdüğü için huy değişiminde olduğu ve etrafı keşfettiğini söyledi
Aselyyaade Buse_efe biz 4 tane mama değiştirdik ilk sma sonra aptamil sonra hipp bu 4. Bebelac kullanıyoruz. Yani çişli bezi de normal bazen 4 saat aç kaldı mı 130 içiyor o da yarısı biberonla yarısını kaşıkla
Aselyyaade Tamashaaz ama sevmese ilk verdiğimde bu kadar hevesli içermi içiyor hızlı hızlı sonra ayarlanmış gibi 70-8 e geldi mi birden bırakıyor
Buse_efe Aselyyaade bende çok değiştim hipp kullandım kabız yaptı similac kullandık gaz yaptı 1.5 saatte bir acıktırıyor doyurmuyordu bebivita aldık hiç içmedi onu şuan sma optpro kullanıyoruz ne kabuz ne gaz ne açlık hiç bişi yapmadı şükür
Aselyyaade Helinnn_ evet bana da doktor aynısını diyor ama çok az geliyor bana yani 3 saatte 70 içmesi sizin yine 150 miş ben doğduğundan beri 150 içtiğini göremedim
Hamza5353 Aselyyaade bebekten bebeğe değişir canım bu durum benim kızım 5 aylık 3 saatte bir 120 CC içiyor çoğu zaman 2 saatte bir 90 içiyor ama kilosu boyu herşeyi çok normal. Aç olsa daha çok içer. Mama tok tutuyordur ondan az içiyordur.
Aselyyaade Hamza5353 yani bende öyle avutuyorum kendimi kilo boy normal diyor doktor doymasa bi de ittiriiyor bi zaman içtikten sonra
Nilya88 Aselyyaade 6 aylik 3 saatte bir 150 veriyorum ilk başta hevesle aliyo 30 CC bile içmiyo sonra kenara koyuyorum mamayı biraz oynuyorum tekrar veriyorum yiyor bide öyle deneyn isterseniz 70 çok az
Aselyyaade Nilya88 denedim çok denedim geri kalanını kaşık şırınga denedim ilk tutuyor biberonla sonra öğürüyor napcağımı şaşırdım artık
Nilya88 Aselyyaade kilo alımında sıkıntı yoksa dert etmeyin ek gıdaya da başladı ben yumurta sarısı peynir ezip veriyorum çok az o bile yetiyo ona
Glsmuz Aselyyaade Benim bebeğimde 6.ayında artık gündüzleri beni emmiyor geceleri emiyor sadece. 3 -4 saatte bir en fazla 90 cc içiyor acaba mamadanmı diye düşündüm sütümü sağıp verincede en fazla 90 cc içti diliyle itip kafasını sağa sola çeviriyor bence doyuyor çünkü ilkten iştahlı içiyor . Ben sabah öğle ikindi 3 kez ek gıda veriyorum yemek istemesede oyunla bir şekilde yedirmeye çalışıyorum
Aselyyaade Glsmuz of tek değilmişim benim ki de aynı beni gündüz asla emmez gece 2-3 kere emer birde uyuyunca emziriyorum gündüz anne sütü alsın diye sizinde uyurken emiyor mu? Aynı sütüm vardı dolapta verdim en fazla 100 içti ondan da.Kız mı erkek mi birde
Glsmuz Aselyyaade Benim bebeğim erkek 6.ayına kadar sadece anne sütü verdim sonra birşey oldu çocuğa gündüz beni emmemeye başladı bende hem mamaya hem ek gıdaya başlattım akşam yatarken emiyor bide gece 2 3 kez emiyor ama gündüzleri emmediği için sütüm azaldı doymayınca hemen mama takviyeside yapıyorum geceleri
Esra_Deva Aselyyaade 6 aylıktan beri 3 saatte bir 120cc içiyor. Sma optipro kullanıyoruz. Günde 2 çay bardağı kadar da toplam ek gıda alıyor.
Aselyyaade Glsmuz bizde korona geçirdik 3.5 ayına kadar herşey normaldi biberon da tutuyordu beni ayrı emiyordu koronadan sonra hastanede yattı enfeksiyon çıktı kanında o zamandan beri hiç bi biberon tutmuyor şu 1 haftadır tutmaya başladı iştahı kapandı tamamen boyu ve kilosu kaç acaba
Aselyyaade Glsmuz huzursuzluk yapıyor mu hiç benimki asla ağlamaz huzursuzluğu yok hani doymuyorsa yapar diyor herkes çişli bezde normal
Glsmuz Aselyyaade 2 hafta önce gittiğimde boyu 69 kilosu 10300 çıkmıştı tabi sadece anne sütü içiyordu şimdi 2 hafta daha geçsin tekrar bi götürcem kilo alımı iyiyse demekki bebeklerimizin içtiği süt yetiyor onlara ek gıdayla birlikte
Glsmuz Aselyyaade Huzursuzluk yapmıyor ama benimki verdiğim ek gıdayı bitiriyor yaklaşık yarım kase yapıyorum naparsam kilo alımıda iyi