10 aylık oğlum var oyuncaklarıyla oynamaya başladı şükür çocuk odası çok baskın olduğu için oyuncaklarını içeriye getirip orda oynatıyorum ama çocuk odasında oynasın sadece orası dağılsın da istiyorum 🥲 
bu odayı nasıl ferahlatabilirim dostlar fikir 🧐 💡