cileklisakiz insanın vücuduna şöyle bağlı; ilaçlara karşı alerjiniz vardır, spazm geçiriyorsunuzdur vs bunu zaten anestezi doktoruna söylemeniz gerekir. Onlarda alerjiniz olmayan ilaçlar kullanırlar. Onun dışında hasta kaynaklı sıkıntı olmaz genelde. Doktor yanlış aralığa yanlış bir biçimde ilaç enjekte ederse Allah korusun felç durumu olur. Ama bu da çok çok zor bir ihtimal. Allah korusun. Yani bende anestezi teknikeriyim, bende bütün herşeyi bilsemde müdahale edemem öyle bir durumda. Mecbur güvenmek gerekiyor. Ben kendime damar yolu açamadığım için mecbur hastanelerdeki hemşirelere güveniyorum napıcaksın el mahkum 😊bazen sol kolumu istiyorlar damar yolu açmak için. Diyorum bende hemşireyim sağ kolum daha iyi sonra bozulmayalım diğer kolda damar yok diyorum. Anlaşıyoruz 😄