Canparcam_ ben bir hevesle daha bebekken aldim bu yataktan oda yaptım süsledim pusledim bir guzel ilk zamanlar anne yani besik vardi onda duruyordu 4 bucuk aylıkken gece ordan aşağıya uyuyorsun sarktigini gördük. Geceleri günde 8362736 kere uyanıp emdiği için öteki odaya gidip emzirirken geri yatmak bana zulüm gelecek diye yatağımın yanına yere yüksek şekilde kat kat kocaman yer yatağı yaptım done done istediği gibi uyudu sonra nemi oldu ne brn nede kizim ayrı oda fikrine alışamadık suan 3 yaşına girecek ama ben istemiyorum hala öteki odada tek başına kalmasını gece su içmeye bile kalkınca yokluyor bizi acaba odadqmiyiz diye bakiyor . Bazen geceleri rüya görüp korkuyor beni yanında istiyor yada yattığım yataktan onun elini tutuyorum bu şekilde çözüm buluyoruz ama momtossori yatak yerinde duruyor.😄 elbet birgun geçip yatacak sonucta hem ben hem o hazir olunca kullanır