Canparcam_ Günaydın kizlarrrr 🤗 Kızım 20 aylık Montessori yatak almak istiyorum ama karar veremiyorum bu arada kızımın anne yani beşiği ve 60 120 beşiği mevcut, anne yani beşiği 8 ay kadar kullandık ama diğer beşiği aşırı döndüğü için kullanmadık hiç onu satmak istiyorum alıcı bulursam 🤔 Montessori yatak alırsam uyur mu diye kafamda birçok soru var aslında bosuna masrafa girmeyelim diyorum ama bir yandan da uyur belki diyorum kafam çok karışık fikirlerinize ihtiyacım var güzel anneler 😊 Önerilere de açığım bu arada memnun kaldiginiz, kullandığınız yatakları da görmek isterim 🙆
nur-nr_123 Canparcam_ 16 aylıkken montedori aldık çok memnunum ama attığınız iki tane beyaz beşik tehlikeli köşeleri sivri olduğu için ekstara yumuşak köşe koruyucu almanız lazım bn bnları düşünüyordum kullanan bi anne yazmıştı o yüzden ahşap model daha iyi bnce
Fenty Canparcam_ Üstekinin aynısını aldım 1. Fotoğraftakini yani pişman olacağınızı sanmıyorum bende 2 yaşında falan almıştım şuan 4 yaşında hiçbir sorun yaşamadık.
GiybetReis Canparcam_ kızım 12,5 aylık. Montessori var pier cardinden almıştım ama hala kullanmadık. Memnun olup olmadıgım henüz belli değil😅 Üstte kalsın🌸 sadece üstte çatı brandası olanlardan almayın. Zırt pırt tozlandgı için yıkamak gerekiyor ilave iş 😂😂
kahvekokusuu Canparcam_ bende bi ara cok bakmistim trendyoldan alacaktim sonra bi kac olumsuz yorum görünce vazgeçtim cevremdeki mobilya yapan yerlere sordum kimisi uçuk fiyatlar söyledi kimisi bin liraya yaparim dedi sizde varsa cevrenizde bi kac yere sorun hic değilse köşeleri sivri olmaz gözünüzün önünde kurulumu yapılır Ben vazgeçtim şuan bazaya yan bariyer aldim orda yatiyor🤗
Canparcam_ nur-nr_123 Teşekkür ederim canım peki siz hangisini kullanıyorsunuz ? Nerden aldınız acaba ?
Canparcam_ Fenty Aslinda benimde aklıma yatan o ölçülerini kaça kaç almam lazım ? Siz nerden almıştınız ? Ben trendyoldan baktım hepsine ama sağlam gelir mi bilemiyorum yorumlarda genel olarak beğenen de var beğenmeyen de bu durumda kafam karıştı 🤷
nur-nr_123 Canparcam_ cnm biz mobilyacıya yaptırdık 16 aylıkken almıştım 24 aylık şu amda keşke dedi taa başından alsaydım çok pişman oldum bnce sende pişman olmazdan al
Canparcam_ GiybetReis Siz neden kullanmadiniz ? Bende ondan korkuyorum ya kızım beşiğinde hiç uyumadı bunu da alırsam elimde patlayacak eşimin 1 sene çenesini çekerim heralde 😁
Fenty Canparcam_ Bende Trendyol’dan aldım ölçüsü 90-190 tam ideal olacak 12 yaşa kadar kullanım yazıyordu alırken baktım çam ağacından yapılmış falan, özelliklerine bakarsınız. İç yatak olarakta ölçü aynıdır 90 190 olacak yatağı da. Çokta sağlam geldi dediğim gibi 2 senedir yatıyor oğlum.
GiybetReis Canparcam_ gece uyanıyor sık . Uyanıp yatagından cıkar eminim, yanını kapasam üstünden atlamaya calısır daha riskli o yüzden hala park beşik😅
Bussclk Canparcam_ yani öyle tabi ki ama siz büyük yatak elbet alacaksınız yani hem atıyorum 1 sene sonra alsanız daha çok zarar edeceksiniz belki fiyat artar bilmem ne benim kızım 9 aylık anne yanı beşiğinde yatıyor ama bende birkaç aya montesori almayı düşünüyorum yani bunlar elbet alınacak yani 😀
anneCANan Fenty merhaba bende sizin aldığınız yatak modellerine bakıyordum lakin çevrem tek kişilik baza al daha iyi olur hem baza altını kullanırsın hem de sen tayincisin taşınması kolay olur dediler o yüzden vaz geçer gibi oldum istemeye istemeye … siz taşınırken nasıl oldu? Oğlum yer yatağında yattığı için pek baza taraftarı değilim düşmesinden korkuturum
Canparcam_ GiybetReis Benimki de gece çok sık uyanıyor 4ay sonra 2 yaşına girecek memeden kesicem belki o zaman uykuları düzene girer diye odasını hazırlamak istiyorum 🙆😊
Canparcam_ kahvekokusuu Bazam yok canım ya olsa bende yapardım 😂 Cevremede bakayım o zaman teşekkürler 🤗
Fenty Canparcam_ Sipariş geçmişinde bulamadım aldığım satıcıyı ama attığınızın aynısı yorumlara baktınız mı yorumlara bakarakta alabilirsiniz. Daha önce odasını çekmiştim yatağı böyle. Yani üsttekini bence gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.
Nealakasivarrr 1 ay önce montessori karyola aldık. Görüntüsü çok hoş. Oğlum çok dönerek yattığı için park beşikte rahatsız oluyordu birde kardeşi olucak odayı ayıralım dedik. Ayyy bizimki döne döne yatağın yanına geliyor sürekli. İyiki montessori almışım dedim normal baza ve yatakta asla yatıramazdım. Sorun şu ki benim oğlum gece uyanıyor dizlerinin üzerine duruyor şak diye kendini öne bırakıyor. Köşedeki tahtalara vuruyor bu sefer kafayı. Bende köşe koruyucu aldım ama bütün çevreyi çevrelemem lazım. Benimde problem bu oldu 😄 benimki birde hala emiyor ondan dolayı uyanıyor geceleri 18 aylık
Canparcam_ Nealakasivarrr Benim kizimda bildiğin evi tavaf ediyor ya o yüzden beşiğini kullanamadık yer yatağı yapmak zorunda kalıyorum Montessori yatak çözüm olabilir dedim hem geniş hem de rahat 🤗 Mümkünse foto atar mısınız ? Ölçüleri nedir sizinkinin ? Nerden aldınız 😊
TheLittlePoncik Fenty merhaba bişey sorucam oğlumun yatağı da sizinkinin aynısından. Öndeki korkuluk kısmı sallanıyor mu sizinde. İlk yaptığımızda gayet sağlamdı. sonra yavaş yavaş sallanmaya başladı özellikle oğlum ordan tırmanıp yatağa geçiyor kırılacak diye korkuyorum.