Semakaya5858 Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 8 ay olacak ama göbeğim kaldı hala gitmedi kalır mı acaba sporla kurtulur muyum veya başka bi yönteminiz var mı hamile gibi şuan şiş sanki illa sarkma olur ama bu baya hamile gibi göbek lütfen yöntemlerinizi bilgi ve düşüncelerinizi benimle paylaşır mısınız
bireylul Semakaya5858 11 ay oldu zayıfladım hatta hamileliğimden önceki kilomdan daha zayıfım ama göbek gitmiyor
Tamashaaz Semakaya5858 kizimda 40gün sora tamemen gitti ,şimdi oğlum oldu göbek 1aydir gitmiyor ve baya 2aylik hamile gibi
Aybukemm Semakaya5858 25 gün oldu doğum yapalı büyük kızım bor al doğumdu böyle göbeğim filan yoktu küçük kızım sezaryen ve o lanet olası göbek bende de var 🤭 korse kullanıyorum 2. Aydan sonra da egzersizlere başlıycam inşallah çabuk kurtuluruz
Nrgyslmn İki ay olacak bende de var çok kötü duruyor hamilelikten öncede vardı göbeğim ama bu korkunç duruyo en azından daha sıkıydı eskiden korse düşünüyorum belki etkisi olur
Semakaya5858 bireylul benim normal kilom 50 55 arasıydı 75 le doğuma girdim şuan 65 kiloyum fazlam var ve kaç aydır ne düşüyor nede çıkıyor karnımda öyle kaldı maalesef
Yclcnbz Doğumdan sonra korse kullanmadınız mı? Ben 3 gün sonra takmaya başlamıştım doktorum demişti. Büyük oranda etki ediyor ama tamamen değil tabi hala biraz göbeğim bar karın egzersizleri yapmak lazım
Aldiba Benim de 2,5 ay oldu doğuma göbeğim kocaman kaldı. Korse takmayı denedim ama ağrılarım oldu o yüzden çıkardım kendi haline bıraktım egzersiz yapıyorum şimdi ama faydası olmuyor maalesef çok canımı sıkıyor bu durum