Merhaba bebeğim 10 aylık ilk 6 ay emzik kullandı sonra diş sıkıntıları başlayınca emziği Red etti. Ve doğduğundan beri meme desteği ile uyuyor bu yüzden gece her 1 saate uyanıyor 4.aydan beri uyku düzenimiz yok maalesef. Ek gıdayı da çok almıyor ağzını açmıyor. Çok memeye düşkün aslında güzel bişey ama uykuya geçirmek çok zor oluyor memeyi çektiğim an uyanıyor ve artık dişleri de acıtıyor çekerken. Bu durumu yaşayan önerisi olan var mı. Emziği zorluyorum almıyor