Derinsmomm Şoktan yayla da probiyotik maya aldım. Üzerinde 1 lt ve 3lt diye. 1 litre sütüm var pakedin hepsini mi kullanıcam. Yoksa birazını mı ? Bunu mayalarkren içine ekstradan baska yogurt koycakmıyım maya için ?
Alazcns Derinsmomm 1.gr zaten onlar 1litreden 3 litreye kadar kullanılabiliyor. Ben 1 litre süte mayaliyorum. Tamamini kullanin kullanmazsaniz bir sonrakine kullanılamıyor çöpe gider