Günaydın hanımlar. Dişlerimde siyah lekeler (diş taşı dış tartarı sanırım) var daha önce temizlettim ancak yine çıktı. Bu şekil sürekli temizletmek de dış minesine kalıcı zarar verir diye korkuyorum. Sizin kullanıldığız doğal yöntemler varsa paylaşabilir misiniz? Disimi düzenli de fırçalarım sigara kahve filan da tüketmem nedir bu çektiğim 🤦