BirrPrensessannesi Dünden beri kızım öksürüyor bugün 4. Ay aşimiz var bu skeilde yapıyorlar mı aşıyı?
EAmine Ateş ve antibiyotik kullanımı yoksa genelde aşıları yapıyorlar ama sizin içiniz rahat etmeyecekse bir hafta erteleyebilirsiniz hemşirenizle görüşüp
BirrPrensessannesi EAmine ya biziim ev hastane vs çok uzak hiç bişi kullanmiyorz ama hastaneye de ravdebusu var haftaya ertelersek eşimin işinden dolayo zor gideriz
EAmine BirrPrensessannesi o zaman aile hekiminize bebeğinizi kontrol ettirip aşı yaptirmanin uygun olup olmadığını danışın uygun cevabı verecektir, hafif bir öksürükse yaparlar muhtemelen aşıyı ama hemşireye söyleyin bu durumu