Bebeğim 5 aylık. Önceden de uykuyu çok severdim ama bebekle birlikte tabii sevmeyi bıraktım haliyle. Sabahları uyanamıyorum. Bebeğim haliyle 5 gibi falan kalkıyor. Bazen 7-8de kalkıyor ama kaçta kalkarsa kalksın ben ayılamıyorum. 11e kadar onunla yatakta ilgilenmeye çalışıyorum onun da çoğunda uyuyakalmış oluyorum. Kan değerlerime de baktırdım herhangi bir eksik yok. Mutlivitamin takviyesi de alıyorum. Mesela dün akşam denemek için baya erken uyudum. Neredeyse kalkıp emzirmelerimi saymazsak 8 saat uyumuşumdur. Ama yine hala ayılamadım. Var mı böyle bir şey yaşayan nedendir acaba?
bir de mesela 5de uyandı bebeğim o zaman iyiydim. Onu uyuttum ben de uyudum 40 dk sonra o uyandı işte o zaman daha beter uyku haline büründüm. Bazen de böyle oluyor mesela nasıl çözerim?
kahve içmeyi de denedim açmıyor nedense beni