Serrabeyza benim oğlumda 16 Haziran doğumlu hala iki öğün katı gıda alıyor geri kalan anne sütü onuda gündüzleri azalttı baya 3 4 kez anca emiyor. Şükür yemek konusunda zorlamıyor ama mızmızlık konusunda 1 numara 😫 emeklemiyor kendini zorlamaktan hoşlanmıyor kucağa aldırıp beni yönlendiriyor nereye gitmek isterse 🙈🙈 bu arada bizimde dişimiz çıkmadı ama gayet pütürlü şeyler yiyor baştan beri hiç blender kullanmadım hep çatalla diri bıraktım gıdaları o yüzden problem olmuyor sizde biraz yemeklerini diri bırakarak yavaş yavaş alıstırabilirsiniz