Eymeninannesiiiiiiiiii doktorum bana ilk günlerde 2 saati geçirme mutlaka uykusundan uyandır emzir yoksa sarılık olur dedi. Sarılık zaten her bebekte oluyor da o sarılık yüzünden uyku hali oluyor bebeklerde, uyandırıp emzirmezsen bu defa kan şekeri düşüp daha derin bi uyku haline giriyor böyle olunca sarılığı artıyor. Maalesef bir kısır döngü yani. Benim bebeğim 16 günlük, iki saati geçirmemeye özen gösteriyorum. Bazen bir buçuk saatte bir emmek istiyor emziriyorum