Çok kötüyüm şuan sabah eşim mama yapmak için mutfağa gitti kızımı da yanıma yatırdı bir anlık gözüm daldı küt dye bi sese uyandim kızım yanımdan emekleyerek karyoladan düşmüş yerde ağlamaya başladı çok kısa sürdü ağlaması kucağa alınca sustu kafada şişlik vs olmadı iki saat geçti kusma vs de olmadı doktora götürmeli miyim öğleden sonra randevumuz vardı zaten beklemeli miyim delirmek üzeeyim kafa travması beyin kanaması vs olur diye