Tugba6336 mirayybebek önermem ayakları tombik ise şayet ayakları kesiyor. Çizmesinden çok memnunum ama sandalletten değil. Nike, vicco superfit bunlarda bakabilirsiniz.
ueums mirayybebek Kızıma geçen yaz almıştım çorapsız kesti ayaklarını çok memnun kalmadım yazın çorap giydirmek bana göre değil. Adidas veya nike bez olanlardan bakıyorum ben de onlar daha iyi
Alpingo mirayybebek ben aldım iade ettim plastik çünkü..yani çorapsız cok zor ayak terletir gibi geldi,bide ağır
Smyygl Benim arkadaşım çok memnun kalmış hatta bana hediye etti bu yaz da benim oğlum giyecek. Nerede indirimde acaba link verir misiniz? Şu anki yazın sonuna doğru olmayacak gibi çünkü.