dg34 bir önceki postada yazdım canım benim çocuğum bakıcıda da kaldı 17 aylık kreşe başladı kızım . Ağlayan çocuk bakıcı da da ağlıyor . Bakıcı mı kreş mi kesinlikle kreş derim . Benim kreşim çok iyiydi yalnız . Şimdi oğlum var 14 aylıkken başlayacak. Kızım ilk ay içeri girerken çok ağladı hele benden alırken üstümü parçalıyordu . Yalnız içeri girince susuyordu . Sonra babası bıraktı onda hiç öyle yapmadı .Evden çıkarken neredeyse bütün oyuncaklarını çantaya doldurup ona verdik . Süpriz yumurtayı çok seviyordu öğretmeni ara ara ona verdi hep . Çaresizlik nedir bilirim . İşe gelene kadar günlerce ağladım ama kreşimizin müdürünün öğretmenin desteğiyle vazgeçmedim . Bir de mutlaka kreşten çıkınca hemen bi süpriz aldım ona . Balonlarla karşıladım , bebek aldım. Ama o alışma sürecince hep aldım . Yavaş yavaş alıştı . Şu an üç yaşında hala gidiyor ve o kadar mutlu ki anlatAmam . Ve iyi ki vazgeçmedim . Öyle güvenli bağlanma falan da sorun olmadı . Eninde sonunda vereceksin kreşe o yüzden hiç mutsuz olma .