Ya benim gibi doğum sonrası kilolarını vermek isteyip de bir türlü baslayamayan var mı?
Uzun süredir gitmiyordum diyetisyenime gittim emziren annelere özel cok da güzel diyet yazdı ama sürekli canım tatlı şeyler istiyor kaçamak yapmak istiyor.
Buradaki anneleri okuyorum maşallah fırsat bulup Leslie yapan da var kilo veren de.
Havalar da isinamadi çıkıp yürüyüş yapsam.
Bende mi problem anlamadım?