Merhaba anneler bebeğim 2 buçuk aylık , bundan önce ki zamanlarsa kendini düzeltmişti çok güzel uzun uzun emmeye başlamıştı ama şuan doğru düzgün emmiyor 3 dk ya da 5 dk anca napcamı bilmiyorum gerçekten . Aç olsa ağlar dimi ? Ağlaması da yok bu arada ama içim rahat etmiyor böyle olunca . Başına gelen var mı ? Nasıl bir çözüm buldunuz ?