Anne, baba, dede, hadi, em gibi kelimeler söylüyor. Hoşuna giden bişi olunca ay cici diyo. Alkış yap diyince tam yapamasa da yapmaya çalışıyor ve gel gel diyince oda eliyle gel gel yapıyo. Evde kedimiz var onu görünce tis tis diyo ( pisi pisi diyemiyo 😅) ışığa ve suya üff diyo. Konuşması erken oldu ama işte oturamamasi çok kafama takıldı