Selam hanımlar, 3 ay 13 günlüğüz. Elimi sürekli ağzımızda neredeyse yumruk yapacak onu da sokacak 😆 doktorumuz damaklar oluşmaya başlamış dedi ama diş kaşıyıcı sormayi unuttum. Bu durumda olup diş kaşıyıcı kullanan var mı? Varsa ne önerirsiniz?Destek rica ederim