Sütüm tazyikli geliyor 13.günlük bebeğim emerken öksürüyor ve genzine kaçıyor . Mamajoonun süt sağma pompası var gün içinde 2-3 kere sağıyorum tazyiği kesilmesi için fakat bazı sitelerde sağmanın tazyiği arttırdığı yazıyor . Hangisi doğru . Tazyik kendiliğinden geçermi geçerse kaç güne geçer çünkü çok fazla zorlanıyorum