Seymaaa_nuur tek doktora bağlı kalma asla, ablamın basına geldi aynı olay oglu 5 aylıkken ikinci ogluna hamile kaldı. Çok şükür ikisi de gayet sağlıkla atlattılar süreci. Sadece ikinci sezaryende bebek cıktı, ablamın cıkması uzun sürdü. Karın içi deformasyonları toparlamak biraz vakit almıs ama öyle direkt ölürsün falan cok korkutucu konusmus doktorun