elcn4139 büyük ihtimalle diştir, çünkü tam diş dönemi. Bizim de aynı şekilde şiddetli ishal her gün böylr üstü batacak şekildeydi, yemek yememe uykusuzluk ekstra huysuzluk oluyordu. İlk dişi çıkana kadar daha fenaydı bu saydıklarım şimdi dördüncü dişi çıkacak önceki kadar şiddetli değil. Zaten elini ağzına sokması, salya üretimi, gördüğü her şeyi ısırmaya çalışması da birer diş belirtisi. İnşallah çok zorlamadan ağrısız çıkarır