Merhaba Anneler! Kızım 6 ay 13 günlük, ama ¾ gündür geceleri cok huysuz. Okadar sakin bir bebek ki şu ana kadar hic uyku problemi yaşamadık desem yeridir. 4 güne kadar akşam yattıp sabah kalkıyordu ama şimdi ne se oldu. Birten alıyarak uyanıyor, emziğini veriyorum uyuyor, gecmiyor 30/40 dk tekrar alıyarak uyanıyor. Ne yapıcam hic bilmiyorum. Bunu yaşıyan var mı