16 aylık ikizlerim var 5.aydan beri tüm gece piş piş sesi açık uyuyorlardı 15 gündür piş piş sesini açmıyorum ama çok yoruldum sürekli uyanıyorlar ve sallanmak istiyorlar akşam 9 buçukta yatıp sabah 8 de uyanırlardı yine kalkarlardı gece ama bu kadar çok değil şimdi hem çok kalkıyorlar hemde sabah 6 da uyanıyorlar geri açmalı mıyım yoksa biraz daha sabretmeli miyim ışık görsem biraz daha dayanıcam