İyi geceler anneler ☺️ Benim oğlan yavaş yavaş sıralıyor. Kış için astronot mont almıştım patikli kışın iyi oluyordu ama artık havalar ısınıyor bende ayakkabı alacağım özellikle dışarıda giymesi için yürüteceğimden değil ama patik gittiği için mecbur almam lazım ☺️ Ne önerirsiniz acaba? Hangi markalara bakabilirim ☺️