Lady01 Herkese selamlar 8 aylık bebeğim ek gıdaya geçtikten sonra mama içmek istemiyor kaçırıyor kafasını çığlık atıyor görünce istemiyor ne yapmam lazım bilenleriniz var mı mamasını da değiştirdim onlarıda içmiyor normal mi bugün sadece ek gıda verdim 😞
Ruveyda_yasin Lady01 ana benimki de tam tersi ek gıdaya başladık yiyordu şimdi onu bıraktı biberon mamasına geçti yine 11 aylık