[silindi] canım ben de öyleydim kaç defa konu açtım burada hatta. Bana geçecek diyorlardı inanmıyordum bile. O derede umitsizdim. Şuan beş buçuk aylık olduk çok şükür. Eskisine göre daha rahatım. Sen de emin ol, bak bir ay sonra yavaş yavaş azalacak.Sık dişini, az kaldı inşallah