Biz de Kayseri’ye yeni geldik sayılır 6 ay oldu henüz. Havası sert malum yüksek bi yer,kar şuan yerde var ama hava çok soğuk oluyor gündüz bile -10 lara kadar düşebiliyor. En güzel yemek nerde yenir bilmiyorum ama genel olarak gezilecek mekanı çok ve buram buram tarih kokan bi şehir. Biz sevdik,umarım siz de seversiniz. Hoş geldiniz şimdiden 😌