Nimetdogann Ben parti fabrik diye bir siteden almıştım çok abartı sevmediğim için hoşuma gitmişti bi bakabilirsiniz 350335
1BebekAnnesiii 350335 haklısın canım ama dışarıda daha pahalıydı biraz baktım da anca trendyoldan denk getirdim ben