Üşütmedim hep böyleydi kabarık yani başka sorun yok ama böyle düz değil normal mi
tugbahy6 normal tatlim ilk zamanlar dikis yeri sis oluto sonra iniyo sisi
tugbahy6 5 ay oldu sezeryan olalı mosmor ve şiş
Normal gecyr merak etmeyin