MRKbra Arkadaşlar yediğime içtiğime o kdar dikkat etmeme rağmen bebeğim çok gazlı yoğurt Bile yesem gazı oluyo 5 aylık olduk alerjisi var diye düşünmeye başladım artık doktora götürüyorum alerjisi olsa kusar kakasında kan olur vs diyo ama çok üzülüyorum bebeğime kıvranıp duruyor napcam bilmiyorum tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 😞
NehirPerisi MRKbra valla o sorun bende de var. Benim bebeğim 50 günlük.sabahabkadar kaka yapmak için ikiniyo kivraniyo inliyo resmen. Kıyamıyorum.sabah 20 damla nurse öğlen 5 damla biogaia akşam tekrar 20 damla.nurse veriyorum. Ayaklarını acı elma yağıyla masaj yapıyorum. Gaz masajları yapıyorum. Valla artık napicagimi şaşırdım.
MRKbra QueenMommm oda aklıma geliyor bu zamana kadar hiç yemedim artık 5 aylık oldu yavaştan başlayayım dedim acaba çocuk tolere edemiyor mu yanlış mı yaptım bu kdar dikkat ederek hic bilmiyorum 😞
Derya52 MRKbra ne kadar çok korursak okadar cok sıkıntı oluyor tabiki dikkatli olucaz ama abartmadan, herseyin fazlası zarar maalesef .hunnap rezene anne bebek çayı denemeni tavsiye ederim kendin de iç, bebeginede içir günde iki kere 30cc ,30cc iki kere
MRKbra Burcu11 evet ama öyle aman aman değil güzel besleniyorum elimden geldiğince paketli gıda yerine kuruyemiş kuru meyveler yiyorum çayın yanına filan o kadar dikkat ediyorum yani 🙄
Birmervedir Tam üç aylığız bir ay olacak neredeyse süt ve süt ürünleri yumurta dana eti diyetindeyim doğumdan bunyana domates partakal mandalina süt karnabahar brokoli fasulye hiç yemedim ama şuan hala gaz sorunu var kakada kan yok evet ama kaka yaparken çok zorlanıyor ıkına ıkına gazını da benim desteğimle çıkarıyor nurse harveys bio gaia ikilisi bi halta yaramadı sab simplex denedim o da aynı gerçekten tükendim geçmesini istiyorum çocuğumun acı çekmesine dayanamıyorum
MRKbra Birmervedir ya bu benim varya bende hiçbir şey tüketmedim gazlı hamileliğimde de tüketmedim sanırım hata yaptım şimdi ağırdan başladım yemeye mahvoluyor ne zaman gazlı bişey yesem mesela geçen ıspanak yedim sabaha kadar uyumadı 😞
MRKbra Birmervedir sizi doktor mu diyete koydu benim oğlumda kaka yaparken aglıyo benim desteğimle gaz çıkarıyor 😔doktor bize gerek yok diyip duruyor başka doktora mı gitsem bilmiyorum
Burcu11 MRKbra bebeklerin bağırsakları tolere edemeyebiliyor ben bir dönem sadece patates marul beslendim resmen alerji olabilir dendi kolik sancıları cekti çiğ domates yiyordum onu bile tolere edemiyordu ama zamanla geçti zor bir dönem ama geçiyor ve paketli gıda tüketmeyin oda büyük etken
Derya52 MRKbra ben verdiğim için dedim verip vermemek size kalmış bize iyi geldi ama size gelirmi bilemem
Birmervedir MRKbra valla dpktor dedi ama ben de bu cuma başka doktora gideceğim diyet yapsam da değişiklik yok hala aynı çoxuk
MRKbra NehirPerisi sizinki daha çok küçük hani normal kabul ediliyor o aylarda ama benim 5 aylık oldu artık yavaştan bitmesi gerek gazının en aZndan azalması lazım alerji diye korkmaya başladım artık doktorumuz gelişimi güzel kakada kan yok kusma yok alerji olamaz diyo 😔
Biri1 MRKbra aldığım duyumlara göre her bebek farklı ve 1 yaşına kadar devam eden bile duydum ama tabi azalarak
Biri1 MRKbra yani kelin ilacı olsa başına sürer misali.Bende anlamıyorum hiç bişeymi dokunuyo bebeğime yoksa üşüyomu yoksa zaten gazlı bebekmi bağırsak florasımı çıldırmak üzereyim sürekli kıvranıyo sürekli.Kakada yapmıyo😟 doktoruma kalsa senin yediklerinle bi alakası yok diyor ama peki neden kıvranıyo ozaman ilginç