Oğlum 17aylik ve aylardır reddediyor mamaya da çok düşkün hep isyan hep isyan.Ne taktik denediysek olmuyor çok yoruldum ve beslenemediginden dolayı hasta oluyor (dr öyle diyor) bugün karar aldım ve hiç mama vermedim uyumadı, sürekli birseyler teklif ettim, ağzın tıktım felan uyumadan once kaşık mamasi yaptım artık zorla yedi.Uyuyunca içirdim mamayı ne yapcam nasıl davrancam bilmiyorum vicdanım hiç rahat değil ama artık bir tane birşey sevsin yesin istiyorum bana bi yol gösterin 😕 Nasıl aştınız