Momofaboy bizde suanda 26 gunluguz . Basından beri prima kullandik falan diğer markaları deneyelim dedik. Ilk olarak soffia marka ( a 101 ) aldik bugun bitti 11 tane olandan aldim kucuk memnun kalmazsam kullanmam dedim . Prima ile karşılaştırdığımda baya kalın geldi bana. Prima daha ince ve vücuduna daha yapışıyordu . Soffia ise daha kalın ve haliyle daha şiş duruyor . Pişik yapmadı ama sık sık değiştiriyoruz 11 tane bez 2 gün gitmedi zaten . Taşma yapma gece gündüz taktım.
Primaya gore Maddi olarak cok iyi 👌
Soffia taşma ve pişik yapmadı 👌
Primaya gore baya kalın ve kaba geldi 👎
Tercih edermiyim onu minies markayı da denedikten sonra karar vereceğim. Ama yaz aylarında kullanılacak bir bez degil kaba olması pişik olmasına sebeb olabilir cunku . Yarin minies alacagim onu deneyecegiz bir sure de .