Kızlar hesaplihali.tr adresinden (magazasindan) 1 ay once hali aldım memlekette. Dedilerki biz 3 gün icinde kargolariz burdan almanıza gerek yok. İşime geldi tamam dedim aldım. Neyse 1 hafta geçti halıdan ses seda yok. Aradım makbuzdaki numarayı. Kız diyor ki benden mi aldınız kimden aldınız ben sizi başkasına yönlendireyim. Tamam dedim verdiği numarayi Aradım o ilk aradığım numaraya yönlendiriyor. Neyse dedim zaten o numaradan yonlendirdiler diye tamam o zaman ben kontrol edeyim dönüş sağlarım dedi dönen olmadı. Ertesi gün oldu yine ben Aradım söyledikleri şey ben bakıp dönüş sağlayacağım oldu ama malesef yine dönen olmadı. Ertesi gün daha ertesi gün böyle devam etti arıyorum bakalım döneriz, dışarıdayım ofise geçince döneceğimlerle 1 hafta oyaladılar. Sonra eşimde dahil oldu olaya bir de instagram adreslerine yorum olarak yazmaya başladım durumu. Bu defa da halınız hazır önümde duruyor ama çok yoğunuz kargoya gidemiyoruz ama yarın verilir kargoya demeye başladılar. Ne zaman arasam bugün verilir, yarın verilir.. neyse kızlar böyle böyle 1 ay geçti. Gecen cuma instagramdan dediler ki p.tesi kargolanir salı günü hali elinizde olur. Bugün yazdım diyor ki stokta yoktu stoklar yenilendi göndereceğiz. 1 aydır yalan dolanla oyaladınız yeter paramı iade edin. Tamam isterseniz iade yapalım dediler. Gonderemiyorsaniz yapın diyorum gonderemiyoruz gibi bir sey yok göndeririz diyor hala. Neyse tamam dedim başta yarın elimde olmazsa iade istiyorum. Sonra saat 5i geçince kargo takip numarası istedim. Yok efenim kargo uzun sürer diye otobusle firmaya gönderiyoruz gibi bir yalan attılar. Ben iade istiyorum dedim bu defa da yok efendim özel ölçü kesildi iade veremem diyor. Sabah kabul ediyordunuz diyorum size özel kesildi sabah kesilmemişti diyor. Halbuki daha öncede p.tesi kargolanacak dediler. Baya uzun oldu velhasil ne iade var ne halı gönderme süründürdüler. En son iade isteyince kargoya vermişler bakalım gelecek mi gelsede heves bırakmadılar. Ben bin pişman oldum siz bulaşmayın. Çalışanları kendileri haklı gibi azarlayarak konuşuyor, çalışanların birbirinden haberi yok berbat bir firma