Goktugsmommy Oğlum 20 aylık oldu 6-18 emziği kullanıyoruz şuan değiştirme zamanı geldi 3 numarasını alayım diyorum ama yorumlarda fazla büyük oldugu için tutmadıkları istemediklerinini okudum 6-18den devam mı etmeli? Onu da küçük tutmaz diye düşünüyorum