Kızlar cevaplarsanız çok sevinirim 20 aylık kızım var yemek yemediği için sürekli on dkda bir emiyor bende emzirmeyi bıraktırmak istiyodum ve gündüz bıraktırmayı başardım gündüz istemiyor yemeside iyi fakat gece oldu mu krizlere giriyor 3 saat boyunca ağlıyor artık sesi kısılıyor ağlamaktan mahvoluyor bende dayanamıyorum en son veriyorum uyumadan karnını doyuruyorum biberonda aldım ama istemiyor gece bir kere kalkıyor bi süre daha sadece geceleri emzirsem mantıklı olur mu acemi olduğum için bilemiyorum sizlere soruyorum lütfen cevaplayın 😔😔