merhaba annişler kızım ay sonunda 20 aylik olacak emziriyorum ama hece o kadar sık uyanıyor ki yenidogan misali bende uyumadan yaklasik bir saat önce birseyler yedirip uyutmayi denemek istiyorum biliyorum alışkanlık olduğu için uyanıp emmek istiyor öyle tahmin ediyorum ama yinede bu yöntemi de denemek istiyorum içimde kalmasin emzik almadı hiç emzik vermeyi denedim uykulu alir belki diye bir kere aldi ikinci uyanmasın da yine meme su içirdim kıyamet koptu birde bunu deniyim dedim allahtaan umut kesilmez var mi öneriniz ne verebilirim uyutmadan önce 🌼