Hayriyeozl Kız bebekler geç mi hareket eder? 2. Hamileliğimde 20 haftalık oldu kızım ama hala hiç hareket yok. Birde göbek deliğimden aşagı doğru çizgi şeklinde bi sancı oluyo ara ara normal mi acaba ? Bilgi sahibi olanlar var mı
Bitikmomi Hayriyeozl sancıyı bilmem ama bende kızımı geç hissettim ebe iç karnın artık daha geniş ondan dedi. Doktorumda ilkinde boştun elin karnında bekledin hareket etmesini şimdi diğer çocukla ilgilenmekten hissetmiyorsundur demişti 🙃
Hayriyeozl Bitikmomi ya yinede ister istemez hissedebilirim bide bekliyorum acaba hareket edicek mi diye ama yok
Bitikmomi Hayriyeozl bende hamileliğim boyunca korktum çünkü ilki kadar hissetmedim hiç bi sorun mu var diye ama çok sağlıklı bir kızım var şuan şükür. Sanırım gerçekten iç karnımız genişlediği için az hissediyoruz
queens İlkim kız ilk 16 haftada hissettim daha sonra 20 haftaya kadar yoktu 20. Haftada tekme yedim ahh diye tepki verdiğimi biliyorum🤣