Kızımın vücudunda kızarıklıklar çıktı doktorumuz benim 2 haftalık diyet yapmamı istedi (klasik süt ürünleri et ürünleri tatlı vs kısaca süt yapan herşey) bir de kremler verdi egzama da olabilir diye. Geçti sayılır ama tek sorunum ben yasak ettiği şeyleri yemedim dikkat ettim sütüm çok azaldı neden doktor direkt alerji testi yapmadı ? Alerji testinde çıkmıyor mu ki yasak koyduğu şeylerden olduysa o kızarıklıklar ya 2 hafta sonra yedikten sonra çıkarsa bir daha kızarıklık ? Offf kızım 3 ay 8 günlük ve sadece anne sütü alıyor serbest dediği şeyler hepsi gaz yapan şeyler onları da yiyemiyorumm aç geziyorum anlayacağınız😞