Merhaba arkadaslar. Bebegımle ek gıdaya gectık bu ay. Ek gıdadan kaynaklı mı yoksa kakasını yaptı da gec mı farkettım ondan mıdır bebegımın poposunda kızarıklık ve kucuk sivilce tarzı seyler vardı. Sizce neden olmustur? Alerjiden midir? Nette arastırdım mantar yazıyor ama anlamadım nedır