Arkadaşlar oğlum 3 ay 10 günlük oldu . Bi kaç gün öncesine kadar sabah aşırı dolu bez alıyordum . Son iki gündür sanki azaldı idrar durumu . Geceleri pek yapmıyor mesela . Dün gece 1 de emdi uyudu , 2 de emdi uyudu sonra sabah 6 ya kadar uyudu . Sütüm yetmiyor desem gece uykusu falan çok iyi maşallah ve gündüz de çoğu zaman neşeli agular yapıyor cok hareketli hatta oyuncaklarına çıldırıyor görünce . Sizin bebekleriniz nasıldı bu ayda ? Aç olsa hareketli olur mu ki 😔