Bebeğim prematüre doğdu yoğun bakımda üzün süre biberonla beslendi şu an göğüsümü tutamıyor plastik uçla emebiliyor ama emzik almıyor kesinlikle ögürüyor kusuyor diliyle iktiriyor ama gece oluncada memeden ayrılmıyor çok emiyor ve sonrada çok kusuyor ağlıyor sürekli emziğe nasıl alıştırabilirim denemediğim emzik kalmadı ne yapabilirim başka memeden başka yerde de uyumuyor