Deletedmom99886 iltihaplı olursa eğer kist oluyor. Benim dediğim o bartholin bezinin şişip geri sönmesi enfekte bir durum değil bahsettiğim. kist yazınca daha çok alternatif çıkarttığı için görseli daha kolay karşılaştırabilirsiniz diye kist dedim. Ama içte değil dış kısımda diyorsunuz zaten o zaman bartholin beziyle alakalı da olmayabilir. Yapısı itibariyle vajina sivilceye çok müsait zaten, dar iç çamaşırı vs giyildiginde, terlemeye bağlı zaman zaman kıl köklerinde kapalı sivilceler çıkabiliyor belki de öyle bir şeydir. Bir kaç gün takip edin hassasiyet artar, şişlik kuculmezse ozaman bir doktora danışırsiniz. Geçmiş olsun 🌸