Konulması hareketleri normal gidiyor şükür ama yemek konusu hep Bi oyun hep Bi farklı şekilde oldu bu süreçte tlf alıştı story izliyor daha dogrusu degiştirme yi seviyor arasa Bi kısa da olsa çizgi film izliyor belirti yok çizgi film izleme istegi dışında kapatıyorum genel olarak ama bazen 1 ögün ile akşama kadar durunca akşam yemeğinde yemesi için yemediginde açıyorum yapamamak için direniyorum ama gerçekten yemek yememe konusu bende travma oldu kitap aldık kitap okuyoruz basen unutuyor vicdan yapıyorum korkuyorum ona zarar veriyor bu durum biliyorum. Sizce TV tlf tek başına otizm olabilir mi