Zynpkrdgl Bende 40 çıktıktan 5 gün sonra adet gördüm.lohusalikta 30 gün sürmüştü kanamam.eltim ebe ona sordum.adet kanaması az yada çok görebilirsin önemli olan koku yada kanamada farklılık var mı ona bak dedi.siz de muhtemelen adet görüyor olabilirsiniz.genelde emzirenler de gecikme oluyor denir ama sağlıklı olanı lohusalık döneminden sonra çok fazla ara vermeden adet olabilmekmis.ben size bildiğim kadarını aktardım eğer içiniz rahat etmezse doktorunuza da danışabilirsiniz