Arkadaşlar geçen hafta salı günü bebeğime 2 aylık aşılarını yaptırdık. Aradan 4 gün geçtikten sonra vücudunda döküntüler çıkmaya başladı. Huzursuzluk oluştu. Haftasonuna denk geldi götüremedik. Pazartesi artınca acile gittik biliyorsunuz doktorlar grevde. Avil iğneyi seruma karıştırdılar serum taktık biraz hafifledi bugün yine attı vücudu kollarına falan geçti. Çocuk huzursuz muhtemelen kaşınıyor. Aşıdan olduysa bile bir zararı olur mu perşembe gününe kadar. ? Az önce yıkadım biraz rahatladı gibi ama çok tedirginim. 😥 fotoğraf nasıl yükleniyor bilmiyorum biri tarif edebilirse fotoğrafta yükleyebilirim. Aşıdan oldu diye düşünüyorum. Çünkü normalin dışında bişi yiyip içmedim. 😥