Deletedmom_49 2 yaşında kızım yenı memeyı bıraktrdm ama benm düzenim su şekildeydi 😁
sabah kalkınca illaha emmek ısterdı az emzirirdim ama sonra evı falan toplar kahvaltıya öyle geçerdim emdikten hemen sonra yemek ıstemıyordu çünkü kahvaltıdan 1 saat sonra falan meyve yerdı biraz sorma öğle uykusuna geçerdi uyurken de emerdı ama uykudan kalkınca bir çorba veya yemek yerde biraz sonra yine meme sonra akşam yemeği uykuya geçerken yine meme 😁 haftanın bir günü tavuk,iki günü balık,bir günü et diğer günler sebze olarak belirlemiştim ona göre ya ikindide yapardım birşeyler ya da akşam yemeğine