3.5 aylık bir bebeğim var.hafif bir grip geçiriyorum iki gündür burun akıntısı ve burun tikanikligi yasiyorum.gece çok zor geciyor böyle olunca.evde illadin sprey var.internette net bir bilgi bulamadım.emzirme doneminde burun spreyi kullanan var mı?kullanabilir miyim acaba ?