Kızlar sezeryan doğum yapalı 2ay10 gun oldu cok olmasada gun ici danla damla kanamam geliyo bi kesilmedi ve artik cok skldim pet kullanmkdan acaba bi sorunmu var dktra gitmelimiyim yada nolmalmi sizce? varmi bole olan benim gibi azalsada kesilmeyen bitürlü